вторник, 26 июня 2012 г.

Арсенію Таркоўскаму прысвячаецца пераклад

Арсенію Таркоўскаму прысвячаецца пераклад:

Cтэпавая дудка

Ваявалі, жылі, галадалі,
Паміралі сам-насам, без сну.
Я не жывапісец, мне дэталі
Непатрэбныя, лепш я сутво вазьму.
З усяго зямнога непатрэбу
Толькі дудку мне прынеслі Вы,
Мала ўзяў я ў зямлі для неба,
Больш узяў у неба для зямлі.
З шапкі я дастаў і сонца з поўняй ,
Выпусціў я птушак, як у сне,
Пра мяне зямля даўно не помніць,
Ды маімі рыфмамі жыве.

Пераклад Наталлі Лёс
 

пятница, 10 февраля 2012 г.

Ortodoxie Sans scholastique

Sur le nom actuelle dans la sphère conceptuelle de l'orthodoxie la "RÉSIGNATION" :
La notion de la résignation remonte de l"idee le monde, c'est-à-dire se résigner, signifie sentir le monde, suivre le "vente" mondial, être avec tous, qui comprend les significations profondes, l'holographie du texte.
0.45 по белорусскому времени
 Minsk.10.02.2012

Понятийное православие без схоластики

О действительном существительном в понятийной сфере православия "СМИРЕНИЕ":
Понятие смирения восходит из корня мир, то есть смиряться, значит чувствовать мир, следовать мировому движению, быть со всеми, кто понимает глубинные значения, голографию текста.
0.45 по белорусскому времени
 10.02.2012

понедельник, 6 февраля 2012 г.

Paradox in any times "barocco"

On an example scholastic teaching of historic facts as cliches-schemes in the histories, which (facts) are actually may by open of horizontеs intrinsts, including the higher postulates builded and placed in sphere, promised a priori for paix, we conside results of paradox in all spheres of time baroque.
10.41

Парадокс схоластического образования

На примере схоластической преподавания исторических фактов как клише-схем в истории, которые (факты) в действительности предназначены для открытия горизонтов сущностных, в том числе возведенных и помещенных в сферу высших постулатов, обетованных априори, рассмотрим итоги существования парадоксальности  во всех сферах времени барокко
10.39.

Парадокс схаластычнай адукацыі

На прыкладзе схаластычнага падавання гістарычных фактаў як клішэ-схем у гісторыі, якія (факты) насамрэч прызначаны  для адкрыцця даляглядаў высноўных, у тым ліку ўзведзеных і змешчаных мастацтвам у сферу вышынных пастулатаў, абяцаных здаўна чалавецтву, разгледзім вынікі з'явішча парадокса ў час барока.
 10.22